söndag 10 juli 2011

One Piece

Jag får allt ta tillbaka att jag skrattade åt en viss person när hon tyckte jag skulle sy såna här, iof sig till vuxna, men ändå! De är visst riktigt poppis, och jag fick för mig att jag ville prova sy en till barn efter ett samtal med svägerskan. De går att beställa i storlekar upp till 122/128 som denna, planerar att göra en yttepytteliten 62:a snart, tror det blir riktigt fräckt. Skulle vilja göra tex svarta med vita kanter till mina gossar, men de skulle aldrig ta på sig dem. Det skulle jag:) tänk vad skönt kalla sommarkvällar, eller på vintern när man bara är inne och myser...

1 kommentar:

  1. Hej! Jag heter Sabina och är Anna-Karins kusin från Uppsala. Min dotter Livia fick en sån fin present av Anna-Karin, en tröja och haklapp som du sytt! Jag ville bara säga att de var jättefina, du är väldigt duktig! Jag trodde det var nåt dyrt designmärke, såg ut så, så fina tyger :) Hälsningar Sabina & Livia :)

    SvaraRadera